  • Data: 2010-12-14 23:15:31
    Temat: Re: jak zmusić lokalne władze do zrobienia drogi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Dec 2010, lamia wrote:

    > - czy taką petycję można jakkolwiek elektronicznie (w postaci strony lub
    > serwisu który zbiera podpisy ... nie wiem czy pesele czy nazwiska co
    > potrzeba... )

    Móc to można, tylko trochę problemów może wyniknąć, ja widzę dwa:
    - "ochrona danych". Prawo mamy jakie mamy (w zakresie o którym mowa
    mam w miarę krytyczne zdanie) i bazę trzeba by zarejestrować w GIODO:
    nie wynika ona przecież z obowiązku ustawowego...
    - weryfikacja fałszywych danych. Jakby tak kto z głupoty (mniej groźne)
    albo złośliwie (groźniejsze, bo może potem zapodać takie namiary
    jako dowód sfałszowania danych) nawpisuje danych z księżyca, to
    odbiór petycji może nie być pozytywny.

    pzdr, Gotfryd