  • Data: 2006-12-20 00:11:14
    Temat: Re: jak zalozyc firme mediacyjna
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    p09v news:em9gp9$m8p$1@news.lublin.pl napisal [-a]
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał
    > Raczej się tak nie da, chyba że mediatorami mają być r.pr. albo adw. przy
    > czym i tak musieli by być wpisani odrębnie na listę mediatorów. Nie da
    > się wpisać organzacji na taką listę. Organizacja społeczna może jedynie
    > prowadzić listę mediatorów. W każdym bądz razie jeszcze przez ładnych
    > kilka lat mediacja będzie fikcją w naszym systemie :)

    czegos nie rozumiem... - przeciez _sa_ Osrodki Mediacji i jakos sa
    _zakladane_ .
    Np. przy Uniwerku Slaskim. Ale to tylko na przyklad.
    Oczywiscie ich trudno pytac o algorytm zakladania Osrodka, wszak pomagaja
    wowczas konkurencji...
    Poza tym:
    mam juz kilku znajomych, przeszkolonych mediatorow [nie sa to ani r.pr, ani
    adwokaci] i sa zainteresowani niezalezna dzialalnoscia w ramach Osrodka. Nie
    wierze, ze nie ma _prostej_ drogi prawnej by z nich utworzyc prosta
    strukture dzialajaca wlasnie jako Osrodek Mediacji.