    From: Tukan <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak zabezpieczyc majatek podczas rozwodu?
    Date: Mon, 07 Apr 2008 13:06:19 +0200

    Jacek_P pisze:

    > KRiO art.31 do art.46 ze szczegolnym uwzglednieniem art43.par.2.

    Dlaczego ten paragraf? Do podziału majątku to jest jeszcze bardzo daleko.

    > Wystapic do sadu o pozbawienie zony zarzadzania majatkiem wspolnym (art.40).

    Z różnymi sprawami już w sądzie byłem i wydaje mi się, że nie mam na
    tyle silnych argumentów aby coś takiego osiągnąć. Chodzi mi też o coś
    innego. Wystarczy mi aby w jakiś niepodważalny sposób dokonać spisu
    tego, czego jeszcze nie zdążyła wynieść. A może jakieś inne rozwiązanie?
    Na chwilę obecną ona może sobie dowolnie twierdzić, że czegoś nie ma,
    nigdy nie było albo ja wyniosłem np. rok temu. Nie ma tego jak zweryfikować.

    Przy okazji jeszcze pytanie dodatkowe - Jakiś czas temu zgarnęła też
    wszystkie pieniądze ze wspólnego konta. Próbowałem już zaangażować w to
    prokuraturę, ale wymigali się tym, że skoro wspólne, to każdy może robić
    co chce. Czy mogę zrobić coś jeszcze?