  • Data: 2003-09-04 07:58:37
    Temat: Re: jak wyglada sprawa drobnych wykroczen przez nieletnich?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kubaz <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bj5lsl$ako$...@a...news.tpi.pl...
    > jak w temacie, wykroczenia drobne takie jak przebywanie np. w miescie bez
    > opiekuna w godzinahc nocnych czy tez inne drobne rzeczy, nie odwoza na
    > komisariat tylko spisuja - to wiem,

    to zle wiesz :)

    ale kiedy rodzic otrzymuje informacje o
    > tym? slyszalem ze 2 razy spisac sie mozna dac

    co tzn. " mozna sie dac spisac "?

    a za 3 razem wzywaja rodzicow
    > czy to prawda?

    zalezy od tego co przeskrobal jak to nazywasz taki nielat :)

    jesli nie to jak to wyglada?

    mozna rowniez nielata zatrzymac w izbie dziecka jesli beda wskazywaly na to
    pewne okolicznosci np. klopot w ustaleniu tozsamosci ...natychmiast jednak
    powiadamia sie rodzicow

    aha i jesli juz beda wzywac tych
    > rodzicow na komisariat to czy pokaza im kartoteke zeby wiedzieli co ich
    > synek/coreczka przeskrobal/bala ?

    ponadto moga poinformowac, ze sprawe przekazuja do sadu opiekunczego celem
    dalszych czynnosci

    Sandra