  • Data: 2008-05-27 18:34:08
    Temat: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-05-27 14:11 Adas pięknie wystukał/a:

    > Założyć w sądzie sprawę rozwodową + o podział majątku.
    > Sąd powinien zasądzić wyniesienie się tego zbira z domu, Ty zostajesz,
    > ale musisz go spłacić w tej części jaka mu przysługuje.
    >
    > sprawa rozwodowa ciagnie sie 3 rok, ucieklam z mieszkania bo
    > musialam,(obdukcje, wezwania policji, maz zostal skazany wyrokiem za
    > znecanie sie psychiczne i fizyczne)
    > zamieszkac tam nie mam jak, a nawet nie chce, na splate polowy tez nie mam

    Serdecznie Ci współczuję.
    W takim przypadku jak opisałaż rozwód powiniem być orzeczony bardzo
    szybko i dziwię się, że sąd się ociąga.
    Wnioskuj na sprawie rozwodowej, żeby on wyniósł się z tego domu
    ewentualnie niech Ci zwróci pieniądze za Twoją część.

    --
    animka