  • Date: Sun, 25 May 2008 23:37:05 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?

    Adas pisze:

    > to jest Polska, dom jest moj w polowie, jestem w ksiedze wieczystej jako
    > wspolwlasciciel, jestem tam zameldowana, mam dowod osobisty z adresem domu,

    Meldunek służy wyłącznie ewidencji ludności.

    > niby dlaczego bedzie to wlamanie?do wlasnego domu sie chyba nie wlamuje, to

    Jesteś właścicielem, ale nie posiadaczem, więc będzie to włamanie. Tak
    samo jakby prezes spółdzielni mieszkaniowej zechciał sobie nagle wejść
    do mieszkania zajmowanego przez kogoś innego (w spółdzielniach
    właścicielem jest spółdzielnia).

    > co w domu tez jest moje w polowie. nie moge tam mieszkac, juz po sprawie 208
    > kk

    Nie możesz tam mieszkać, bo rozpijałaś małoletniego??

    > Justyna

    To Adas czy Justyna?