  • Data: 2014-05-26 02:06:09
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <c...@b...ba> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-26 00:49, RadoslawF pisze:

    > Był normalny i zrobił to co powinien a nie to o co go prosiłeś.
    >

    > Pozdrawiam

    czlowieku, zajrzyj do kc i sprawdz czym jest oswadczenie woli a
    nastepnie zajrzyj do konstytucji. nie bede cie uczyl kojarzenia faktow.

    a gradacja jest taka, ze po konstytucji jest ustawa o ochronie danych
    osobowych a dopiero po niej konkordat. wiec niby czemu ja mam procesowac
    w oparciu o konkodrat skoro po pierwsze mnie on nie dotyczy bo skladajac
    oswiadczenie woli juz z krk wystapilem. pozostaje mi tylko żądać
    potwierdzenia tego faktu poprzez odpowiednia adnotacje - moze byc na
    swistku papieru, a moze byc na kopii aktu chrztu + odnotowanie w
    ksiedze/ewidencji kosciola/parafii