  • Data: 2014-05-25 11:22:39
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <c...@b...ba> szukaj wiadomości tego autora

    > Objaśniam, że strzeliłeś sobie w stopę.
    > To *nie* był dobry argument :)
    > Zameldowanie/wymeldowanie jest "zgłoszeniem stanu czynnego",
    > a nie "zgłoszeniem zapisania się".
    > Temu drugiemu odpowiada np. przyznanie obywatelstwa.
    > I ewentualnie "wypisanie się" z niego.
    > A w tej sprawie masz równie dużo do gadania ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    a to niby czemu "w stope" przyjmijmy ze zwiazek wyznaniowy krk jest
    niczym gmina w pcimiu - urodzilem sie w pcimiu, mieszkam tam i nagle
    przyszlo mi do glowy aby wyjechac na wiecznosc na karaiby - ide i
    wypisuje sie z pcimia i moja deklaracja zostaje przelozona na wpis do
    ewidencji, ze sie "wymeldowal z pobytu stałego"... tego samego oczekuje
    od proboszcza - niczego wiecej. jak wiadomo ksiegi byly pisane recznie,
    nie zadam wyciecia nozyczkami papieru z moimi danymi tylko naniesienia
    adnotacji "wystapil ze zwiazku wyznaniowego dnia..." i potwierdzil mi to
    na pismie. jest analogia ? jakis problem techniczny ?
    a jesli rejestry sa prowadzone elektronicznie to podobnie - mizna jednym
    kliknieciem usunac moje dane albo przeniesc do arch z podobna adnotacja
    i wiecej ich nie przetwarzac.