  • Data: 2014-05-24 22:47:16
    Temat: Re: jak uwolnic sie od kosciola katolickiego ?
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-24 21:44, Jacek S. pisze:

    > Zaczynasz temat na grupie, a potem piszesz, że nikomu nic do tego...
    > Każdy stara się przedstawić mniej lub bardziej dobre, lub złe,
    > rozwiązania. Ale Ty oczekujesz tylko odpowiedzi, które Cię
    > satysfakcjonują. Każda inna, chociażby była teoretycznie słuszna - ale
    > sprzeczna z tym, co masz teraz w głowie, strasznie Cię wkurza... Nawet
    > nie starasz się tego rozważyć... Buddyzm... Chyba nawet koło tego nie
    > stałeś...

    co za roznica, buddyzm, islam, hare kriszna... czy musze sie tlumaczyc
    jakie sa powody ze chce sie uwolnic od krk ?
    postawilem teze ze giodo uwala wnioski o wydanie decyzji
    administracyjnej, zgodnej z polskim prawem i konstytucja i zadalem
    pytanie, czy jest inna droga (NIE w oparciu o giodo) ?
    to zaczal mnie ktos umoralniac na sile... bo religia kk jest jedyna sluszna.