  • Data: 2016-07-02 12:02:47
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.07.2016 09:07, A. Filip wrote:

    > Widać trochę/sporo proboszczów uznaje że takie argumenty _mogą_ załatwić
    > sprawę i warto ich przynajmniej spróbować użyć - dość normalni ludzie ;-)

    Myślę, że ci co uznają takie argumenty, napieprzają w dzwony ciszej i
    rzadziej sami z siebie. Nie róbmy z kleru idiotów co nie zdają sobie
    sprawy, że hałasowanie jest uciążliwe dla otoczenia. Po prostu są to
    tacy sami ludzie jak my i z grubsza dzielą się na kilka grup:

    - wiem, że walenie w dzwony jest uciążliwe, więc sam z siebie nie będę
    tego robił w dziwnych godzinach i bez potrzeby.

    - wiem, że walenie w dzwony jest uciążliwe, ale będę walił dopóki się
    ktoś nie poskarży, a potem się zobaczy,

    - wiem, że walenie w dzwony jest uciążliwe, ale mam to w dupie,

    - nie wiem, że walenie w dzwony może być uciążliwe (jestem idiotą),

    - wiem, że wszyscy kochają jak napierdalam rano w dzwony (jestem
    skrajnym idiotą).

    Tych dwóch ostatnich grup zapewne nie jest aż tak wielu (w końcu żeby
    zostać proboszczem chyba trzeba mieć trochę większe IQ niż powiedzmy
    mysz), pierwszych (przynajmniej w miastach) jest chyba większość i z
    nimi specjalnego problemu nie ma. Na trzecich nic cywilizowanego nie
    pomoże, pytanie ilu jest takich z punktu drugiego - IMHO niewielu
    (przynajmniej w miastach), bo przecież problem _zazwyczaj_ rozwiązuje
    się przez punkt pierwszy.

    Także IMHO skoro problem już zaistaniał, to znaczy, że prawdopodobnie,
    ze masz do czynienia z osobnikiem z trzech ostatnich grup i szanse na
    polubowne rozwiązanie są raczej nikłe - inaczej problem rozwiązany
    zostałby już wcześniej.

    Ewentualnie ty jesteś problemem, bo ze swojego ateizmu urządziłeś sobie
    wiarę i teraz krucjatę prowadzisz;)

    Shrek