  • Data: 2016-07-03 11:01:46
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> pisze:

    > W tym wątku do takich dołączyłeś/potwierdziłeś przynależność
    > Dopuszczasz myśl że niektórymi to nie przeszkadza.
    > Kurcze, chyba jeszcze nie ma obowiazku mieszkania koło dzwonow kupować.
    >
    > Ps
    > W tych budowlach z wieżą i dzwonami bywam tylko na pogrzebach ale tradycję potrafię
    uszanować.
    > Ludziska tam chodzą płacą, widać pasuje im- uszanujmy to.
    > Pieniacze w typie autora wątku póki co to pojedyncze egzemplarze.

    Który u mnie budził zrozumienie a nawet współczucie jak pisał tak że
    można było zrozumieć że chodzi o dzwonienie "o 06:30 pod JEGO oknami".
    Tylko potem dorzucił że chodzi o "zakaz całkowity" (dla tej dzwonnicy)
    - takie cuś wymagałoby solidnego uzasadnienia w przypadku konkretnej
    dzwonnicy. Polska to duży kraj więc pojedyncze dzwonnice zasługujące
    na taki (*niemal* całkowity) zakaz chyba mogłyby się znaleźć.

    Nie po to wygrywa się bitwy by przegrać wojnę. Szeroka obrona samego
    prawa do dzwonienia w absolutnie każdym przypadku wzbudzi zbyt wiele
    złej krwi w kilku bardzo wyjątkowych przypadkach - to się nie opłaca.
    *Za łatwe* oddawanie terenu też się nie opłaca ;-)

    --
    A. Filip
    Nie doprowadzaj do gniewu kucharza, poety, lekarza, pana bogacza i tego,