  • Data: 2016-07-02 18:57:10
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-01 o 21:17, Kviat pisze:

    > Nie. Wystarczy zdroworozsądkowo nie napierdalać codziennie o 6:30.
    > Zbyt wygórowane oczekiwania?

    Chyba tak.

    > Oczywiście. Zawsze można przeginać w dowolną stronę.

    Tak jak ty przeginasz w swoją nazywając bicie w dzwony
    napierdalaniem.

    > Czasem się przydają.
    > Dzwony nie :)

    Są tacy którym się dzwony przydają a sąsiedzie już nie koniecznie.

    > No bez przesady. Ktoś musi pracować na moją emeryturę.

    Sam sobie nie wypracowałeś i liczysz na innych ?
    Naiwniak.

    > Ludzi, choćby i kretynów, do dzwonów porównujesz.
    > Odważnie.

    Nie ja porównywałem ludzi do dzwonów.
    Mieszkam koło kościoła (po drugiej stronie uliczki) i nie budzą
    mnie dzwonami dwa razy dziennie.