    Subject: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: PlaMa <b...@w...pl>
    Date: Mon, 27 Jun 2016 20:47:48 +0200

    W dniu 2016-06-27 o 12:08, Kris pisze:

    > Kupić mieszkanie obok kościoła(gdzie dzwony biły pewnie od lat i bić będą nadal) a
    później narzekać że dzwony biją to podobnie jak kupić tańsza działkę obok lotniska a
    potem protesty organizować że samoloty latają.

    Ktoś już Ci zwracał uwagę, że możliwe jest, że mieszkał tam przed kościołem.

    Ciekawszym tematem jest taryfa ulgowa dla kościołów. Bo gdyby ktoś
    zaczął naparzać garnkami o 6 rano wzywając Latającego Potwora Spaghetti
    albo wzywać Allaha to by pewnie "prawdziwi polacy" piany dostali ale jak
    typ wspomina, że irytują go dzwony to... cóż - piany dostajecie :)