  • Data: 2006-03-01 13:22:00
    Temat: Re: jak to jest z tym poborem?
    Od: "waros" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inna sprawa, że nie wszyscy wiedzą, że w Polsce wojsko, które musi
    > odsłużyć osoba po studiach (ale studiach, nie studium) to już nie to
    > samo wojsko.

    tak to prawda
    ale nauka picia tanich win i używania tanich prostytutek
    może się odbywać w warunkach cywilnych i dobrowolnych.
    palić też można się nauczyć w lokalu koszary nie są do tego potrzebne.
    nie wiem co można jeszcze z wojska wynieść ?
    paliwo mundury naboje itp już pomijam bo to oczywiste z czego żołnierz żyje.
    varos