  • Data: 2006-02-27 23:41:33
    Temat: Re: jak to jest z tym poborem?
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czytaj uważniej: szef/właściciel firmy ma ją stracić, bo nagle wielkum
    > uczuciem do niego WKU zapałało.

    Jak widać opisałam problem niechęci do przyjęcia pracownika na to samo
    stanowisko przez pracodawcę, a nie problem przedsiębiorcy, któremu
    zabierają firmę. Przyznaję, że błędnie cytując.
    Oczywiście on też teoretycznie może zatrudnić na zastępstwo kogoś, kto
    mu ją poprowadzi, ale nie o tym pisałam, bo szczególnie przy
    samozatrudnieniu to by mogło być nie do zrealizowania.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl