    From: "ZB" <a...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak to jest licencje oprogramowania a zagubione plyty cD
    Date: Thu, 2 Dec 2004 01:03:22 +0100

    [...]
    | a cos poza plytam ? ksiazeczke, pudelko ?
    | czy to sama plytka dolaczona np. do skanera ?

    Pudełko też mam, ale czy to coś zmienia? Zwykły kawałek kartonu, którego nie
    mam zamiaru składować. Książki owszem - podręcznik użytkownika, taka
    cegłówka. Nie jest to płytka dołączona do skanera (nie wersja OEM jak się
    domyślam, do czego zmierzasz). To co dostałem to wersja na 3 CD w pudełku +
    ksiązki. Pudełko uważam za makulaturę, faktury nie mam.

    Stawiam drugie pytanie z tym tematem. Co w sytuacji, gdy osoba, która mi to
    podarowała, zrobiła sobie kopie płytek instalacyjnych? Co wtedy jeżeli
    posiada fakturę? Ma zatem wg mnie podstawę prawną do używania
    oprogramowania, przecież ma dowód, że za to zapłaciła.

    ZB