    From: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sprzedac spolke s.c. ?
    Date: Thu, 16 Aug 2007 18:47:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 16 sierpnia 2007 16:57
    (autor Kane
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fa1onb$3e$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Mamy firme, spolka s.c. dwoch wlascicieli. Obaj chca sprzedac firme jako
    > calosc a wiec wszelkie srodki trwale, nieruchomosc, "rynek i marke" (a
    > wiec mozliwe dochody). Spolka przynosi okreslony dochod, wlasciciele
    > wiedza ile chca dostac za calosc. Dla uproszczenia sprawy mozna takze
    > przyjac ze przed sprzedaza spolke zmieniamy w jednoosobowa firme (jeden
    > wspolnik splaca drugiego) i ten jeden sprzedaje dalej...

    Nie można sprzedać DG OF czy też kilku OF. Sprzedajcie mu po prostu
    wyposażenie itp. tak jak każdemu innemu klientowi.

    Co do sprzedaży marki: Czy macie jakąś zarejestrowaną? Czy też po prostu
    chodzi o część nazwy waszej SC? Jak tak, to niech po prostu tę część sobie
    wykorzystuje, a dla jego bezpieczeństwa spiszcie umowę, że wy nie macie nic
    naprzeciwko i pozywać go nie będziecie o nieuczciwą konkurencję....

    Nie wiem jak wygląda sprawa sprzedaży samej bazy klientów. Jeśli są to
    klienci instytucjonalni, to kein problem. Ale jak są tam prywatni, to ZTCW
    nie bałdzo możecie mu je udostępnić bez zgody. Może po prostu wystosujcie
    pismo do tychże, że następuje likwidacja sc, ale osobnik X będzie robił to
    samo i go rekomendujecie.

    > Przychodzi klient ktory chce wziasc kredyt na tą spolke, czlek ten nie ma
    > swojego zastawu, ma jakies tam dochody. Bank rzecz jasna da mu tylko
    > kredyt na zakup nieruchomosci spolki ktora jednoczesnie bedzie stanowila
    > zastaw. Powiedzmy ze wartosc nieruchomosci to 50% wartosci spolki.

    A teraz przestałem rozumieć..... Chcecie kolejnego wspólnika do sc czy też
    chcecie rozwiązać SC i przekazać mu ,,firmowy'' majątek i okolice?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl