  • Data: 2010-12-15 14:21:00
    Temat: Re: jak sprzedać audiobooka?
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2010 14:07, zly pisze:

    > Tego (materialny) to tam nie ma... I nie wydaje mi się by było to gdzieś
    > sprecyzowane. No ale jak już było napisane. Kwestia co kupił, e-booka, czy
    > tylko licencję na używanie

    Regulamin:
    Za pośrednictwem serwisu Użytkownik może odsłuchiwać i nabywać oferowane
    w nim produkty w formie plików do pobrania na elektroniczny nośnik
    informacji i korzystać z nich zgodnie z Licencją Użytkownika.

    Licencja:

    Z pobranych w serwisie produktów Użytkownik ma prawo korzystać tylko i
    wyłącznie na własny użytek.

    Z jednej strony nabywam produkt (a nie tylko prawo jego użytkowania)
    Z drugiej licencja zezwala na korzystanie z niego jedynie na własny użytek.
    Ale czy odsprzedanie mieści się? w ramach pojęcia "użytkowanie"?
    Jeżeli tak, to czy takie postanowienie licencji jest skuteczne?