  • Data: 2010-12-15 17:08:40
    Temat: Re: jak sprzedać audiobooka?
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2010 17:56, RadoslawF pisze:

    > Dlaczego z góry zakładasz że konkretny egzemplarz wprowadzono
    > do obrotu ? Tylko dlatego że człowiek piszący wydał na niego
    > pieniądze ?
    A nie uważasz, że wprowadzenie do sprzedaży (w zwykłych sklepach albo
    przez internet) jest tożsame z wprowadzeniem do obrotu? Krtoś prowadzi
    dystrybucję danego towaru i zarabia na tym pieniądze, więc to chyba jest
    obrót?
    > A jak pożyczy samochód czy narty
    A gdzie tu masz mowę o pożyczaniu? Cały czas mówimy o nabywaniu produktów!

    > Ja dalej twierdzę że powinien sprawdzić czy kupił utwór
    > czy jedynie prawa do jego słuchania/wykorzystania.
    Przecież podałem wyżej cytat z regulaminu:
    "Użytkownik może odsłuchiwać i nabywać oferowane w nim produkty"
    NABYWAĆ a nie WYPOŻYCZAĆ.