  • Data: 2008-11-07 21:28:02
    Temat: Re: jak skutecznie ściągnąć dług od Sp z o.o.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:
    > w wiadomości news:hs5cu5-c6k.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Czy byłbyś uprzejmy nieco rozwinąć ten swój post, bo nie za bardzo wiem,
    > co miałeś na myśli, a znajduje się on pod moim postem. Chciałbym
    > zaspokoić swoją ciekawość.

    Tak zupełnie darmo to się za to nie biorą - z reguły jakąś opłatę za
    "wzięcie sprawy" pobierają.

    Ja np. miałem nie zapłaconą połowę sumy za umowę o dzieło (około 5
    tysięcy) - procent był swoją drogą, po pomyślnym odzyskaniu, ale też za
    wzięcie sprawy "na warsztat" z góry dwie stówki wzięli (stała stawka).