eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak się pozbyć niechcianej karty Sygma - RTVAGD - crosspost › Re: jak się pozbyć niechcianej karty Sygma - RTVAGD - crosspost
  • Data: 2011-10-13 20:55:10
    Temat: Re: jak się pozbyć niechcianej karty Sygma - RTVAGD - crosspost
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek pisze:

    > masz w umowie wyraznie napisane co masz zrobic i gdzie odeslac, wiec po
    > prostu to zrób.
    >
    > Wiele razy z nimi kupowałem na raty, wypelnialem, odsyłałem i nigdy nie
    > było problemu.

    Ja też wiele razy kupowałem, ale kartę odesłałem tylko raz, bo tylko za
    pierwszym razem przyszła. Potem najwyraźniej bank już wiedział, że "ten
    klient nie chce karty". :-)

    A zrobić należy oczywiście to, co jest napisane w umowie. A o ile
    pamiętam, to napisane jest, że od części umowy dotyczącej karty można
    odstąpić w jakimśtam terminie od otrzymania karty.
    (Inna sprawa, że list był zwykły...)

    --
    MiCHA