eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak się pozbyć niechcianej karty Sygma - RTVAGD - crosspost › Re: jak się pozbyć niechcianej karty Sygma - RTVAGD - crosspost
  • Data: 2011-10-13 20:08:11
    Temat: Re: jak się pozbyć niechcianej karty Sygma - RTVAGD - crosspost
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy zawarłeś umowę o kartę?

    nieaktywną kartę kredytową możesz otrzymać z dowolnego banku, skoro
    takiej umowy na kk nie podpisałeś to NIC z tą kartą nie rób (w razie
    czego udasz, że jej NIE dostałeś i nie wiesz o co chodzi), ale wcześniej
    upewnij się czy przypadkiem w swojej umowie kredytowej nie miałeś
    jakiegoś "kartowego" zapisu

    jak spłacisz całość to poproś bank o przesłanie potwierdzenia, że
    wszystko masz ładnie spłacone i z niczym nie zalegasz!

    --
    pozdrawiam
    RobertS