  • Data: 2006-07-13 15:15:57
    Temat: Re: jak przebiega taka procedura prawna ?
    Od: "Dark" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na dokumentach (fajne określenie :) )

    > na dokumentach (fajne określenie :) )

    Jeszcze raz się upewnię bo nie wiem czy tylko przytaczasz bo ci sie
    podoba
    określenie czy odpowiadasz że na podstawiwe zebranej dotychczas
    dokumentacji.

    Zatem postępowanie jest na dokumentacji i nie będzie typowej rozprawy
    (aw) z
    koniecznością uczestniczenia strony lub pełnomocnika? I w zasadzie
    tylko
    poinfomują o decyzji? Czy od tego wyroku jest jeszce odwołanie?

    Czy radzisz odwołać się od tej decyzji jesli kwota kary jest dla tej
    Pani 1/3 wysokości jej renty czy cos sie tutaj ryzykuje i nie warto.

    Nurtuje nie jeszcze jedno pytanie:
    A co z kosztami rozprawy jesli Sąd orzeknie słuszność kary -
    będzie musiała zapłacić?

    Dzieki za odp i prosze jeszcze o dopowiedzenie
    Dark