  • Data: 2005-11-09 18:37:57
    Temat: Re: jak odzyskać pieniądze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marta wrote:

    > i bezradność wielka. W maju wymusiła na niej podpisanie oświadczenia, że
    > pożycza w/w kwotę, jest też dowód przelewu który mama zrobiła na jej konto.
    > Pani Z. jest na urlopie i już chyba nie wróci do pracy, na telefony i listy

    Pani Z. podatek od umowy pożyczki zapłaciła?

    > nie odpowiada chociaż mieszkamy w tym samym mieście, kiedy spotkałam jej męża
    > powiedział żebym się uprzejmie nie wtrącała bo mi krzywde zrobi. Mama nie

    A z tym to już na policję - to jest tzw. groźba bezprawna użyta w celu
    zmuszenia do zaniechania (legalnego) działania (art. 191 KK)

    > chce iść z tym do sądu ani na policje zresztą zdrowie jej teraz nie pozwala.
    > Strasznie to zagmatwane i nie wiem od czego zacząć - poradźcie, proszę...

    191KK jest ścigane z urzędu. Wystarczy zawiadomić policję.

    A na panią Z. możesz poszczuć jakąś firmę windykacyjną, jeśli nie chcesz
    sama się w sądach użerać.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)