  • Data: 2008-07-25 18:41:59
    Temat: Re: jak odwołać się do Trybunału w Strasburgu
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl_spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-07-2008 o 17:40:41 jz10 <j...@w...pl> napisał(a):

    > jakie są procedury odwołania się do Trybunału w Strasburgu.
    > Moja babcia przegrała sprawę o zasiedzenie w pierwszej instancji i dziś
    > apelację odrzucono. Kasacja nie wchodzi ponoć w rachubę, bo cena działki
    > została podana na 37 tys.........

    Wpisz w wyszukiwarkę:
    ETPCz
    albo
    SKARGA DO EUROPEJSKIEGO TRYBUNAŁU PRAW CZŁOWIEKA

    Między innymi na stronie:
    http://www.echr.coe.int/NR/rdonlyres/7B5C268E-CEB3-4
    9A5-865F-06286BDB0941/0/Polish.pdf
    Jest Konwencja o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności

    Być może zosał naruszony Artykuł 6 tej konwencji w Twojej, a w zasadzie
    Twojej babci sprawie.

    Adam