  • Data: 2004-08-08 09:24:35
    Temat: Re: jak klamie BPH - i co na to prawo
    Od: "Znajomy" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Znajomy" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > prawdę
    >
    > Odpisałem Ci na pl.biznes.banki, że to niekoniecznie musi być wina banku.
    Dzieki - czytalem. Jednak na tej grupie ciekawy jestem opinii tych co
    interesuja sie-znaja PRAWO. Ja nie jestem prawnikiem!!
    Tobie tez zas odpisalem na pl.biznes.banki - poczytaj. Bo widze z Twoich
    wypowiedzi ze nie korzystales z uslug BIK-u.

    > No to go zapytaj. Skąd my mamy to wiedzieć.

    A moze czyta - to i moze wezmie udzial w tej dyskusji. Choc jak moge wnioskowac
    z decyzji Pani Arbiter w mojej sprawie (tyczacej czego innego ale o tym w swoim
    czsie - sprawa w sadzie !) NIEZALEZNIE przyzna racje bankowi - "bo nie znajdzie
    podstaw prawnych aby bylo inaczej. Dlatego tez szkoda papieru i czasu na
    pisanie skargi do osoby majacej byc z rzeczy prawa NIEZALEZNA jednak
    pobierajaca wynagrodzenie z funduszu na ktory "sciepna" sie banki.

    Pozdrawiam
    Znajomy