  • Data: 2006-12-15 23:27:24
    Temat: Re: jak długo jest ważny odpis krs
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 Dec 2006 11:25:23 -0800, baccate napisał(a):

    > To ja jeszcze mam tylko jedno pytanie - jak kolega radzi sobie w
    > bankach, bo one również z tego co kojarzę wymagają odpisów z KRS
    > nie starczych niż 3 m-ce.

    wymaganie odpisu KRSu nie starszego niż ileśtam wynika tylko z lenistwa
    urzędów, które odpis KRS chcą.

    Dla mnie odpis z KRS jest ważny na dzień, godzinę minutę i sekundę
    wydrukowaną na odpisie.
    Przykład:
    idę pobieram odpis
    za chwilę idę do notariusza i sprzedaję wszystkie udziały w spółce, nowy
    własciciel przychodzi czym prędzej i składa wniosek o wpis do KRS że jest
    nowym właścicielem

    idę jeszcze tego samego dnia do banku przedstawiam odpis KRS nie starszy
    niż 3 miesiące bo przecież dzisiejszy i biorę jakiś tam szybki kredyt i
    znikam...
    oczywiście to jest przestępstwo, ale ewidentny dowód na kretynizm banków,
    które żądają odpisu KRS nie starszego niż...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy -nazwany przez jednego z Was "legendą grupy"