  • Data: 2003-08-21 23:26:11
    Temat: Re: inwestycja na moim gruncie bez mojej zgody...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | co do pkt. A- to chyba moje święte prawo.

    Zgłoś do Nadzoru Budowlanego jako nielegalną inwestycję.

    | co do pkt. B - czy mogę zażądać ty pieniędzy że się tak wyrażę "wstecz"

    To raczej odszkodowania. No bo jak rozumiem umowy z nimi nie zawierałeś.

    | i pkt. C - czy nie będzie to jakieś zniszczenie, uszkodzenie itp. w
    związku
    | z którym to ja mógłbym mieć problemy z prawem

    A tego typu praktyk serdecznie odradzam, albowiem może się to zakończyć
    jakimś drobnym wyrokiem. Za to, jeśli tych dudek nie ma w mapce, to przy
    okazji kopania studni albo sadzawki możesz oczywiście przez przypadek i
    nieuwagę coś takiego wykopać i oddać na złom będąc święcie przekonany, że to
    kawałek złomu. Z tym, ze nie trzeba było się wychylać, że wiesz