    From: "Jacek" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: intrum justica- olac??
    Date: Mon, 23 Jun 2003 12:32:38 +0200

    > Eee, pomyliło Ci się chyba z upominawcze z nakazowym. Wystarczy, że
    > przedstawi umowę i niezapłaconą fakturę i nakaz ma w kieszeni.

    Ech Tomuś ...dowcipny Czereśniak z Ciebie ... ot ... żartowniś :))
    Dla kol. Chrisa ...upominawcze czy nakazowe ...to wsio rawno.
    Bowiem sytuacja nie ulega zmianie.
    "czereśniaku-biedaku" ... sam raz jeszcze przeczytaj co wyskrobałeś :))

    >..."Wystarczy, że
    > przedstawi umowę i niezapłaconą fakturę i nakaz ma w kieszeni.
    ... no to umowę ... czy fakturę ? ... bo to dwie różne sprawy :)

    ... :))) i niby Sąd wyda ten "nakaz" bez pouczenia pozwanego o
    możliwości ... wniesienia środka odwoławczego ?

    Ech Tomuś ... ty być dobry sędzia ... ty skazać złodzieja zanim jeszcze
    ukradnie .... Ty Tomuś dążyć do doskonałości ... Ty skazać za kradziejstwo
    facia... zanim się urodzi....:))) Ty Tomuś mieć przydomek "sprawiedliwy"...
    Ty wsadzić do pierdla wszystkich ... tylko nie siebie.
    Ty być OK ... i ja na Ciebie głosować ... o ile przeżyć.