  • Data: 2015-09-06 20:08:04
    Temat: Re: interpretacja prostego stwierdzenia
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-05 o 21:48, Tomasz Wójtowicz pisze:
    > Język polski schodzi na psy? A co to niby za słowo "zakałapućkanych"???

    Gdzieś się uchował? Nie znasz tego słowa? :-)

    > Akurat ścisłe sformułowania obowiązują we WSZYSTKICH naukach - tak
    > humanistycznych jak i ścisłych. Po prostu bez możliwości precyzyjnego
    > wskazywania pojęć, nie ma poprawnej komunikacji.

    Moim zdaniem i z doświadczenia w praktyce wynika że Termin wypowiedzenia
    rozumie się jako minimalny okres na powiadomienie kogoś o swojej woli.
    Stosowanie go jako _dokładnie_ jakimś wybrykiem, olewaniem klienta,
    chęcią zrobienia na złość lub o zgrozo nie zrozumieniem języka polskiego
    ;-) w kontekście w jakim autor wątku napisał napisał.

    Ale ja jestem zwykłym _normalnym_ Kowalskim i mogę się nie znać na
    wypocinach prawników rajcujących się swoim rozbuchanym ego ;-)

    PS. Jak boli to nie czytaj :-)