    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacje kodowane
    Date: Fri, 13 Jan 2006 12:58:54 +0100

    > Jeżeli mam na dysku zaszyfrowane informacje (np zaszyfrowana partycja
    > kilka lub kilkadziesiąt gigabajtów) i policja lub prokuratura żąda ode
    > mnie hasła dostępu to czy mogę odmówić podawania hasła powołując się na
    > moje prawo do prywatności ? Jaka jest dokładnie podstawa prawna odmowy
    > podania hasła ?

    "Jakiego hasla? Aaaa do partycji... bo widzi pan Policjant. Bo ja sie tak
    ostatnio denerwowalem, ze zapomnialem, a haslo zmienialem co tydzien na
    jakies w miare aktualne... po prostu nigdzie go nie zapisywalem, a zwykle
    pamiec mam dobra, tylko ze krotka... no i jeszcze tyle czasu minelo od
    momentu zajecia przez Policje mojego sprzetu... A czy ja nie podawalem tego
    hasla policjantowi, ktory zabieral sprzet? Tyle sie dzialo... naprawde
    prosze mi sie nie dziwic, ze mi to wylecialo z glowy..." ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger