eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoinformacja email ze sklepu internetowego › Re: informacja email ze sklepu internetowego
  • Data: 2008-03-26 17:01:17
    Temat: Re: informacja email ze sklepu internetowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    DysoN wrote:
    > Po zlozeniu zamowienia i zaplacie za towar otrzymalem email z
    > informacjami dotyczyacymi przesylki a takze miedzy innymi takie informacje:
    >
    > ******************************
    >
    > DROGI KLIENCIE
    >
    > Przed odebraniem przesyłki sprawdź koniecznie w obecności kuriera czy
    > nie jest ona uszkodzona i jej zawartość zgadza się z zamówieniem.
    > KURIER MA OBOWIĄZEK CZEKAĆ!
    >
    > Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z
    > tytułu uszkodzenia towaru.
    >
    > W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół
    > szkody zawierający datę, godzinę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń
    > lub braków!
    >
    >
    > ******************************
    >
    >
    > Czy to zdanie o przyjeciu przesylki bez zastrzezen powodujace jakoby
    > wygasniecie roszczen z tytulu uszkodzenia towaru jest w ogole zgodne z
    > prawem i przepisami? Przeciez moge cos przeoczyc ponadto nie jestem
    > ekspertem elektrykiem ani sprzedawca sprzetu AGD by stwierdzic ze jakies
    > uszkodzenie niewidoczne na pierwszy rzut oka powstalo przy transporcie np.
    >


    Nie powoduje wygaśnięcia roszczeń, z tym, że i tobie będzie ciężko
    odowodnić kiedy one powstały jak i firmie, że zostały one spowodowane
    przez firmę kurierską. Dlatego najlepiej zrobić tak jak piszą, co nie
    oznacza, że jak coś odkryjesz później to nie masz prawa do reklamacji tego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1