  • Date: Thu, 03 Sep 2009 12:41:28 +0200
    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: imię i nazwisko w korespondencji służbowej

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Wg mnie Jan Kowalski mieszkający pod konkretnym adresem, lubiący chodzić
    > po górach i uprawiający działkę, to nie to samo co Jan Kowalski, na
    > stanowisku XYZ. Po prostu wskazując na tego drugiego Kowalskiego pomimo, że
    > fizycznie to ta sama osoba, nie wnikam w jakikolwiek sposób w sferę jego
    > życia prywatnego, a jedynie interesuje mnie on jako ktoś kto w imieniu firmy
    > rozpatruje moją reklamację, gdyby zamiast imienia i nazwiska był tam numer
    > służbowy, to w sumie na to samo by wyszło.

    "Dane osobowe [...] Oznacza wszelkie informacje dotyczące
    zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej. ...
    Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby,
    jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    Nie sądzisz, że kilka kliknięć to nadmierny czas lub koszt? Jeden z
    dyskutantów zrobił to przecież. :)

    Hmmm, numer powiadasz to to samo? Raczej nie. Tutaj nie widziałbym
    upublicznienia czyichkolwiek danych osobowych.

    --
    spp