eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoile czasu czekać na odp. dot. reklamację? Re: ile czasu czekać na odp. dot. reklamację?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Łukasz N" <l...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile czasu czekać na odp. dot. reklamację?
    Date: Tue, 11 Sep 2007 19:05:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <fc6i74$2gu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <46e6c1c1$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: acfn153.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1189530660 2590 83.9.215.153 (11 Sep 2007 17:11:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Sep 2007 17:11:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:485810
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:46e6c1c1$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > czy moglibyście uświadomić mnie w następującej kwestii:
    > Kupuję towar - papier, który nie nadaje się do drukarki za kwotę ok. 1500
    > zł.
    > Papier jest zawilgocony i nic nie jestem w stanie z nim nic zrobić. Są to
    > dwie duże palety papieru, którego nie mam gdzie trzymać (muszę kupić
    > następny - niewadliwy towar). Po 4-5 miesiącach przeprowadzam się, przewóz
    > powyższego wadliwego towaru mógłby kosztować mnie kolejne wydatki, a
    > trzymać nie mam go już gdzie... wyrzucam go do pojemników na papier
    > (śmieci).
    > No i... po 5-6 miesiącach sprzedawca uznaje reklamację...
    > Co w tej sytuacji zrobić - udowadniać, ze wadliwy towar (zdjęcia) nie mógł
    > służyć mi do zarobkowania bo nie było szans go wykorzystać w żaden inny
    > sposób czy sprawa spalona? Nie ma towaru - nie wazna przeprowadzka,
    > dodatkowe koszty transportu, brak pomieszczeń -> nie ma zwrotu pieniędzy
    > za uszkodzony towar. Są zdjęcia, długi czas oczekiwania na odpowiedź no i
    > ta uznana reklamacja, ale to wszystko.

    Brakuje jeszcze jednej ważnej informacji - jaki to był zakup? Na firmę (w
    związku z jej działalnością)czy na os. fizyczną?

    --------------
    Forum Prawników - www.forum.prawnikow.pl - bezpłatne porady prawne


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1