    From: Mirek<k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: holowanie - ponawiam zapytanie
    Date: Thu, 25 Nov 2004 07:01:53 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Czy nikt nie potrafi tego tematu skomentowac ?
    Wiem ze to waska dzedzina ale moze jednak ktoś mi podpowie jak
    mam załatwić sprawe gdzie szukac pomocy ?
    Moze w takim razie jakas strona gdzie na taki temat mógłby uzyskac
    odpowiedz.
    Moim zdaniem (a nie jestem prawnikiem) firma ubezpieczeniowa
    szuka kozła ofiatnego i pieniedzy !! bo przeciez ten przepis na który
    sie powołują nic nie wspomina o uszkodzeniach w pojazdach
    holowanych a o szkodach przez nie zrobionych i powinna to załatwiz z
    AC holowanego...czy sie myle ? a jakie jest wasze zdanie ?
    I jak tu pomagac bliżniemu (( a może bardziej uszeczegółowie opis
    zdarzenia:
    holowanie , wszytkie warunki kodeksu drogowego spełnione ,
    w momencie hamowania osoba która kierowała pojadem holowanym
    najechała kołem na line holownicza ( hol gietki 5m ) i to to zdarzenie
    było przyczyna pekniecia zderzaka (wiadomo plastiki) (brak
    doswiadczenia robiła to pierwszy raz ) .
    Firma ubezpieczeniowa przyjeła zgłoszenie .Tam tez poszkodowana
    dowiedziała się ze bedzie to wypłacone z jej AC (czego się spodziewła i
    z tego własnie ubezpieczenia chciała skorzystać ) .Po tygodniu dostała
    zawiadomienie ze jednak to wina nie jej a holujacego . Czy nie
    zakrawa to na kpine . Jaki udział w tym zdarzeniu miał holujacy?
    Nie dośc ze kolga zrobił grzeczniśc to jeszcze za to ma być
    ukarany...straci 20% zniżki na rok +10% bo byłby na nizszym progu
    a to jeszcze nie koniec bo w nastepnym roku wróci na stawke
    poprzednia cyli nastepne 10% w plecy ....w sumie 40% policzcie to
    razy kwota ubezpieczenia OC a zrobi się niezła sumka .

    PS
    Z góry dziekuje za zainteresowanie

    -> http://usenet.pomocprawna.info