    From: "Maaciek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hipoteka a notariusz
    Date: Thu, 6 Dec 2007 07:21:52 +0100

    > Czy to byl na pewno notariusz? Nie chce mi sie wierzyc, ze _notariusz_
    > mogl tak powiedziec. Powinien Ci powiedziec mniej wiecej cos takiego: zeby
    > zalozyc ksiege na wlasnosciowego spoldzielczego prawa do lokalu, ktory
    > kiedys tam wykupiles w ogole nie musisz korzystac z posrednictwa
    > notariusza. Skompletuj sobie nastepujace dokumenty:
    > - zaswiadczenie ze spoldzielni, takie specjalne (tam beda wiedzieli
    > jakie), jest w nim m.in. informacja, ze na podstawie takiej i siakiej
    > dokonano przeksztalcenia lokatorskiego spoldzielczego prawa do lokalu na
> [...]

    troszeczke mnie uspokoilas ze jednak sie da :) a czy to byl notariusz?
    niestety byl, a najgorszym jest fakt ze jak w miescie jest tylko jedna
    kancelaria notarialna to tym notariuszom woda sodowa do glowy buzuje, a o
    jakichkolwiek negocjacjach cen mozna zapomniec... na szczescie w sasiednim
    miesteczku sa aż dwie kancelarie i obsluga klienta o stokroc lepsza
    jeszcze raz dzieki za info