  • Data: 2005-07-29 19:28:03
    Temat: Re: hektary przeliczeniowe i ograniczone prawa rzeczowe
    Od: "Kamil Walczak" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dla urzedu pracy, który mógłby określic wtedy ze moge być
    > bezrobotny, gdzyż obszar jaki mnie urzymuje jest mniejszy
    > niz 2 hp, z reszty gosporarstwa nie mam 'dochodu' bo go nie
    > użytkuję poniewaz nieodplatnie przekazalem na czlonka
    > rodziny (jednak w księdze wieczystej figuruje na mnie, ale
    > jest i tam klauzula która objaśnia że część mojej własności
    > ma taki stan), i on ma z niego jakis tam dochód, jednak nie
    > jest to dzierżawa, i ta osoba mi nie płaci za to

    "nie jest właścicielem lub posiadaczem samoistnym lub zależnym nieruchomości
    rolnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks
    cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.), o powierzchni użytków rolnych
    przekraczającej 2 ha przeliczeniowe lub nie podlega ubezpieczeniom
    emerytalnemu i rentowym z tytułu stałej pracy jako współmałżonek lub domownik
    w gospodarstwie rolnym o powierzchni użytków rolnych przekraczającej 2 ha
    przeliczeniowe" to z ustawy o promocji zatrudnienia...
    skoro nadal jestes wlascicielem gruntu to obawiam sie, ze nici z Twojego planu
    co do zasilku dla bezrobotnych

    pozdrawiam
    wkamil