  • Data: 2010-05-21 14:41:50
    Temat: Re: hałasliwy warsztat w bloku - czy można z tym walczyć?
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozważam natomiast wniosek do sądu grodzkiego. Tylko muszę drugiego
    > sąsiada przekonać, by chciał być świadkiem. Sąsiedzi z drugiej strony już
    > się zgodzili.

    A o co chcesz go oskarżyć, że mieszka i płaci czynsz, że stropy mają za
    słabą
    izolację dźwiękową, że nie ma dywanów, czy o t,o że nie ogląda cały czas TV
    tylko coś innego robi?

    Nie ma norm na hałas w bloku.

    A wiesz jak świetnie słychać choćby psa biegającego wyżej po parkiecie,
    podrzucającego sobie gumową piłkę?

    Nie bronię twojego sąsiada bo sam miałem sąsiada-świra i była tragedia...

    > Nie wiem natomiast jak to będzie wyglądać w sytuacji kiedy sąd zrobi
    > rozprawę np. za rok - do tego czasu typ już przestanie hałasować albo
    > wręcz się wyprowadzi.

    To oddalą sprawę i już