  • Data: 2003-03-14 13:28:56
    Temat: Re: ha! spam!!
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b4sii7$iuq$1@inews.gazeta.pl...
    > Zniszczyłem sobie wzrok podczas siedzenie przed monitorem i czytania tej
    > oferty

    masz na to dowody? opinie bieglego lekarza?

    > zmarnowalem czas przez to ze musialem czytac ten spam,

    Twoj czas jest tu malo istotny

    > odpowiedzialem na maile od klientow z opoznieniem,
    > gdyz musialem czytac spam (bycmoze stracilem przez to klientow????!!!),

    nie musiales czytac tego maila, to ze spam jest uciazliwy wcale nie
    jest czyms co w jakikolwiek sposob zmusza Cie do przeczytania go.
    Wiec argument traci sens.

    > zapchalem lacze internetowe sciagajac spam,
    > musialem zaplacic za sciagniety spam (gprs, ppp, whatever)

    masz modem? posiadasz billing?
    czy stalke? (oplata niezalezna od przesylu),
    placisz za lacze? masz paragon, fakture?

    > Tak czy inaczej, niech płaci!! Gdzie powinienem się udać!? Nikt nie wie??

    jest zagrozony kara grzywny, nie oznacza - "zawsze ukarany kara grzywny".