  • Data: 2003-03-14 13:47:15
    Temat: Re: ha! spam!!
    Od: "SOTB" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoj czas jest tu malo istotny

    Tak ci się tylko wydaje.

    > nie musiales czytac tego maila, to ze spam jest uciazliwy wcale nie
    > jest czyms co w jakikolwiek sposob zmusza Cie do przeczytania go.
    > Wiec argument traci sens.

    Musiał. Dlatego, że oczekiwał oferty od klienta. A dostał spam, którego nie
    można odróżnić od oferty dopóki się nie przeczyta. Choćby krótkiego
    fragmentu. Zatem argument jest jak najbardziej zasadny. Niestety trudno
    będzie udowodnić, że stracił klientów. Jestem pewien, że gdyby chciał
    uzyskać jakieś odszkodowanie, to sąd by go pogonił i za rozprawę musiałby
    zapłacić. Gra nie warta świeczki.
    SOTB