  • Data: 2006-04-21 09:57:23
    Temat: Re: gwarancja- na rok czy dwa lata?
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie. Przecież w tym przypadku towar był całkowicie zgodny z umową, tylko po
    > prostu się popsuł. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu
    > niezgodności
    > towaru z umową tylko wtedy, gdy niezgodność ta występowała w chwili
    > wydania
    > towaru. Tobie pozostaje teraz wezwać mechanika i zapłacić mu za naprawę.

    Miejski Recznik Praw Konsumentów twierdzi inaczej niż piszesz, bo go o to
    właśnie zapytałem
    Odpowiedzialność sprzedawcy trwa przez 2 lata po zakupie. W tym okresie jak
    się sprzęt zepsuje mogę go reklamować w ramach niezgodności.
    No więc komu wierzyć?

    Ł.