eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja 2 lata › Re: gwarancja 2 lata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-
    mail
    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja 2 lata
    Date: Wed, 15 Sep 2004 22:48:31 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 39
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cia9pl$c48$1@news.onet.pl>
    References: <p...@m...com.pl> <ci73fv$gnt$1@news.onet.pl>
    <p...@m...com.pl> <ci8061$d0v$1@news.onet.pl>
    <ci8od7$3u9$2@news.onet.pl> <ci8p9e$lpr$1@news.onet.pl>
    <ci9i73$58$5@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1095281269 12424 212.160.136.163 (15 Sep 2004 20:47:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Sep 2004 20:47:49 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:240962
    [ ukryj nagłówki ]

    kam wrote:
    > fi5h wrote:
    >
    > A gdzie wyczytałeś, że jest to kolejne 14 dni? "Odpowiedni termin" na
    > doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową biegnie od momentu
    > złożenia żądania, a nie od wyrażenia opinii przez sprzedawcę.

    "W pozostałych przypadkach (konieczność zasięgnięcia opinii rzeczoznawcy,
    sprowadzenie części zamiennych, badanie w miejscu używania rzeczy
    zainstalowanych na stałe, itp.) reklamacja powinna być zakończona w terminie
    ustalonym przez strony, z tym że sprzedawca w terminie 14 dni powinien zająć
    stanowisko, w razie potrzeby z podaniem przyczyn opóźnienia."

    Czyli praktycznie jest to te minimum 14dni (mozna sie o to klocic ale nie
    warto.)

    >> czyli towar moze byc naprawiony, wydany nowy lub zwrot kasy.
    >> Czasem lepiej oddac na gwarancji bo tam moga zrobic to samo,
    >
    > A jeśli gwarancja przewiduje tylko naprawy? A te nic nie dają?

    Nie zupelnie, jesli naprawiana rzecz wraca (normalnie po raz 3) z ta sama
    wada, powinna zostac wymieniona na nowa, albo zwrocona kasa.
    Ponadto koszta naprawy mogla byc zbyt wysokie i wtedy tez jest kasa
    zwracana.

    GOrzej jak sie serwis uprze i chce naprawwiac caly czas, wtedy kupujacy nic
    nie zrobi niestety, a oddawanie z tytulu niezgodnosci do sprzedawcy sprzetu
    to pomylka, bo to autoryzowany serwis stwierdzi ze towar jest zgodny z
    umowa, a jego to nie bardzo bedzie mial kto podwazyc.
    >
    > KG

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1