  • Data: 2004-10-19 13:15:31
    Temat: Re: grzywna..500zł
    Od: Adam <U...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie. Z mandatami jest jeszcze gorzej. Skad weżmiesz tyle wolnych miejsc w
    > ciupie żeby ich ( nas ) powsadzać. Teraz żeby iść do pierdla to pewnie trzeba
    > zaciukać staruszkę na oczach 10 policjantów. I też nie wiadomo czy powiedzą że
    > widzieli.

    Czy mozna w swietle prawa i reflektorow wynajmowac wiezienia np. w Rosji
    lub Chinach ? Podejrzewam, ze koszty utrzymania wieznia sa tam nizsze,
    juz nie chodzi mi o warunki i czynione oszczednosci (niech bedzie jak w
    Polsce), ale zwyczajnie o wynajecie takiego obiektu razem z administracja.
    Bo odnosze takie wrazenie, ze nie dosc ze byloby to znacznie tansze, to
    znacznie spadlaby ilosc przestepstw :)

    Adam