eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogrozi, krzyczy... a sprawa jest prostaRe: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
  • Data: 2004-08-26 00:46:43
    Temat: Re: grozi, krzyczy... a sprawa jest prosta
    Od: "XHS" <x...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Cały problem, to brak dowodów na piśmie. Moim zdaniem jesteś w porządku.
    > Zwłaszcza, jeśli w "gwarancji" nie było terminu zwrotu. Jeśli gość
    > faktycznie będzie się bardzo rzucał, to ewentualnie mógłbyś złożyć
    > zawiadomienie ze 191 kk. Ale będą kłopoty dowodowe. Ja bym gościowi na
    > piśmie (nie mailem) za pokwitowaniem zwrotnym wysłał właśnie mniej więcej
    > takie wyjaśnienie, jak napisałeś na grupę i spał spokojnie.
    >
    > Po powrocie nagrywarki z serwisu wymień ją na tę dostarczoną tymczasowo i
    po
    > sprawie.
    >

    dzięki, tylko w grę wchodzi wyłącznie wysyłka....



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.08.04 08:01 L.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1