  • Data: 2006-03-28 10:19:43
    Temat: Re: grozby bezprawne... rzecznka PiS-u...
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Znamion groźby, to raczej nie wyczerpuje. Wszak, skoro będą to zdjęcie
    > robić w miejscu publicznym, to mają do tego prawo i mogą to wysłać
    > komu chcą, byle nie publikowali (ochrona wizerunku). Natomiast
    > zastanawiające dla mnie jest, jak oni chcą to zrealizować w praktyce.
    > No bo widzę tu kilka problemów:
    >
    > 1) Prostytutki ubierają się co prawda specyficznie, choćby po to, by
    > być rozpoznane na ulicy, no ale na czole tego napisane nie mają. A
    > więc jak wytypować te, przy których będą ustawiać ten "fotoradar"?
    >
    > 2) Wysłanie czegoś takiego do rodziny poniekąd narusza prawa
> [...]

    ha, i t u sie przyczepie bo nie tak dawno pytalem sie na grupie odnosnie
    Pani Edyty Gorniak gdzo etu byla grozba bezprawna odpowiedz otrzymalem taka:

    "Rozpowszechnianie nagich zdjęć (a chyba o tym była mowa) może narazić
    edytkę na poniżenie w opinii publicznej, albo być znieważające. "
    tutaj nie nagei a sam fakt korzystania z domow publcznych
    i dalej
    "Pomówienie to nie jest rozpowszechnianie nieprawdziwej informacji.
    Pomówieniem jest również rozpowszechnianie prawdziwej informacji o ile
    może ona poniżyć w opinii publicznej, chyba że są spełnione przesłanki
    art. 213 kk - a tutaj zapewne nie ma możliwości by wyłączyć
    odpowiedzialność karną sprawcy - zwłaszcza należy zwrócić uwagą na drugą
    część art. 213 §2 kk. "

    P.