  • Data: 2009-05-09 10:29:18
    Temat: Re: golarka a gwarancja
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 May 2009 07:49:32 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > dzwoniłem do serwisu ta blaszka kosztuje 60zł
    > nowa golarka ~100zł - szczyt hamstwa

    Paliwo które wlałem do mojego samochodu też już zbliża się
    do jego wartości... ;-)
    A wracając do golarek - to nie chamstwo tylko wasza wina
    jako konsumentów - chcecie konkurencji cenowej i kupowania
    jak najtaniej, więc producenci się dostosowali dając tani
    towar i odrabiając na materiałach eksploatacyjnych
    i akcesoriach. Zresztą czego się spodziewałeś po golarce
    elektrycznej za 100zł? Ja za tyle kupuję 10 wkładów do swojej
    tradycyjnej golarki.

    Pozdrawiam,
    Henry