eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogodziny otwarcia i godziny pracyRe: godziny otwarcia i godziny pracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!r31g2000prh.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: przypadek <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: godziny otwarcia i godziny pracy
    Date: Tue, 28 Apr 2009 03:36:59 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 29
    Message-ID: <6...@r...googlegroups.com>
    References: <gt4bmh$b3m$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 15.195.185.228
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1240915019 24152 127.0.0.1 (28 Apr 2009 10:36:59 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Apr 2009 10:36:59 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r31g2000prh.googlegroups.com; posting-host=15.195.185.228;
    posting-account=uO2J8AoAAABET-em076tYL62JLYsEfxB
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.0.9)
    Gecko/2009040821 Firefox/3.0.9,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:586267
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Kwi, 15:29, "dana" <d...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > Zdarza mi się przybyć 5-10 czy 20 minut przed godziną
    > zamknięcia punktu i nie byc obsłużoną "bo jest za dużo osób". Może
    > orientuje się ktoś, jak to wygląda prawnie. Czy sprzedawca,
    > urzędnik itd może odmówić obsłużenia, mimo, że
    > przybyłam w godzinach otwarcia?

    Moim zdaniem nie może odmówić. Wywieszka z godzinami otwarcia jest
    częścią oferty. Przyjmujący ofertę traci swój czas, idzie do sklepu,
    przystępuje więc do realizacji umowy (sprzedaży bądź innej). Oferent
    jest profesjonalistą i musi przewidzieć różne ryzyka swojego biznesu,
    np. takie że przyjdzie 1000 ludzi i zechce kupić tuż przed
    zamknięciem. Jeśli zakłada duże prawdopodobieństwo takiego zdarzenia,
    to może za dużo chce złapać i nie jest w stanie dać tego typu oferty -
    może trzeba godziny otwarcia skrócić. Myślę że odpowiadałby cywilnie
    za niezrealizowanie umowy, tylko nikomu się z takimi pier... nie chce
    bawić.

    Kwestia rozliczeń między pracownikiem sklepu a sklepem jest ich sprawą
    i klienta zasadniczo nie interesuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1