  • Data: 2003-09-10 09:31:40
    Temat: Re: gmina zabrała mi część działki - jak to odzyskać ?
    Od: "Kotka zza płotka" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To juz bylo niedawno.
    nie znalazłam - może jakis link ?

    > W skrocie - niby ma prawo bo takie wydala "warunki zabudowy"
    > problem w tym, ze te "warunki" maja byc wg ustawy
    > warunkami TECHNICZNYMI, a nie ograniczeniem prawa wlasnosci.
    a w ustawie to gdzie to jest ?

    > W nowym prawie budowlanym (www.sejm.gov.pl) jest napisane co trzeba
    zrobic,
    > by postawic ogrodzenie. wiec trzeba to zrobic,
    ale my płot mamy tylko nie w tym miejscu co trzeba - musimy go tylko
    przesunąć czy to też jest traktowane jako "budowa ogrodzenia" ?

    > jesli gmina wyrazi sprzeciw to
    > i =trzeba z tym "jechac do sadu" az do NSA..... czyba ze inni zrobia to
    > wczesniej w takiej ilosci, ze wczesniej zadziala.

    kto ma jechać do sądu ? każdy ze współwłaścicieli czy mamy gdzieś jakąś
    oficjalną "wspólnotę" zarejestrować i wtedy razem czy jakiś przedstawiciel ?

    a to wystąpienie do gminy o przesunięcie/budowę ogrodzenia to jak złożyc ?
    które z nas ?