  • Data: 2005-12-15 23:18:31
    Temat: Re: główny najemca,wymeldowanie
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie było nastepujące: 'Dałam nie wiadomo komu i chodzę z brzuchem, więc moja
    babcia chce mnie w końcu wyrzucić ze
    swojego mieszkania, na które nigdy nie wyłozyłam ani złamanego grosza, co mam zrobic,
    żeby wyrzucic babcie?'
    BTW Kasiu, co na to tatus dziecka, nie dołozy się do opłat eksploatacyjnych czy nawet
    czynszu??
    JaC