  • Data: 2007-09-17 19:06:36
    Temat: Re: głosowanie przez internet
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na post z Mon, 17 Sep 2007 17:57:52 +0200, od Gupik :

    > jak wiadomo, takie głosowanie na próbę przeprowadzono w Estonii, [
    > podobno 20% ludzi tak zagłosowało ] w niedawnych wyborach
    > parlamentarnych, czy u nas nie dałoby się tak zrobić ??

    jestem za wprowadzeniem głosowania przez internet, ponieważ wtedy
    zdecydowanie się podniesie się frekwencja wyborcza wśród osób
    wykształconych wyżej niż 6 klas szkoły podstawowej czy zasadnicza szkoła
    zawodowa.

    owszem, sprawa techniczna, spis wyborców, identyfikacja wyborcy mogłaby
    odbyć się poprzez czytniki biometryczne przy komputerze, ale najpierw te
    dane biometryczne trzeba by było od ludzi zebrać - powoli już zaczyna się
    to robić przy wyrabianiu paszportów.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net